About Time
Сезон 2, серия 4: Chastain is flooded with concert goers when a stampede at a music festival grounds leaves many in need of doctors. As Conrad and Nic race to help Josh Robinson, a professional adventure guide with a long list of prior injuries, Devon works with a musician who swears he is sober, even though his toxicology report suggests otherwise. Meanwhile, Bell stirs the pot when the hospital’s revered orthopedic surgeon, Dr. Kit Voss, demands a better resident, Julian works to get her boss on Bell’s good side and Winthrop continues to push Conrad to believe he’s a changed man.