S1, E4: Izuminokami Kanesada has manifested. Horikawa Kunihiro, who is the beloved sword of the same former master of the Shinsengumi, Hijikata Toshizou, is pleased and immediately begins showing him around the citadel. Yamatonokami Yasusada and Kashuu Kiyomitsu are also happy to be reunited with Izuminokami no Kanesada and they enjoy reminiscing about the Shinsengumi. Meanwhile, the ten thousand leaf cherry tree is in full bloom. The sword warriors enjoy viewing the cherry blossoms underneath the tree but trouble brews when Jiroutachi ends up drunk...