Сезон 6, серия 19: When Bull is sidelined with a back injury, Marissa and Chunk are forced to go to court without him to defend Marissa's closest childhood friend, Kyla (Annika Boras), a tech CEO accused of wrongfully terminating an employee. Also, Danny contemplates what she wants out of life following a near-death experience.