Absalom
S6, E7: The team members search for a male college student who vanished after making provocative, racist statements about African Americans to an acquaintance during a classroom discussion. Their investigation leads to the discovery of a family secret that could be connected to the man's disappearance. Nancy McKeon (The Division) guest stars as Gail Sweeney, the mother of the missing man. Michael Dorn (Star Trek: The Next Generation) guest stars as Nathan Riggs.