Abused in Plain Sight
S1, E1: Jen spends years trapped at the infamous Provo Canyon School. At 13, Danielle Bregoli, the rapper Bhad Bhabie, appears on the Dr Phil Show, which sends her to a place for "troubled" teens. Both institutions mete out child abuse with ties back to a cult.