Academic Octathlon
S4, E16: Malcolm competes in an academic octathlon but hates the intensity of the other competitors; Hal fights to regain Dewey's love; Reese tries to get out of going to a formal dance; Francis and Piama's argument over chores proves highly contagious to other couples.