Access
Сезон 1, серия 4: As a crowd gathers below the building of a suspected jumper, Key is pulled into a treacherous position ... literally. That's when Key's grandfather's assistant, Tomoyo Wakagi, appears. Meanwhile at home, Shuichi starts hearing a strange singing from his computer speakers...