Accident Aftermath
S3, E2: Jacob and Mike are treated at the hospital for their traumatic injuries. While Jacob goes into surgery, Amy holds vigil at the hospital. Matt holds down the fort at home, fielding endless calls from the local media interested in the bizarre accident.