Accident
S1, E6: It's Richie's birthday and he has a big party planned, Eddie's friends and 'all the birds' Richie knows are coming. As he prepares for the party, putting up the decorations, Richie falls and horribly breaks his leg. Will having his leg in plaster and being in a wheelchair ruin his party, will it heck as like!