Abrázame muy fuerte Accidente fatal
S1, E5: Cristina finds out that Diego is dead, despite the pain she faces Federico and demands him for divorce. Federico gets angry with Raquela but she threatens him to say that it was he who killed Diego. Federico causes an accident to kill Cristina.