Ace Chemicals
S5, E7: Gordon races to uncover the criminal element threatening to end talks of Gotham’s reunification with the mainland. A very much alive Jeremiah returns and organizes a twisted recreation of the murder of Bruce’s parents with the help of Jervis Tetch aka Mad Hatter (guest star BENEDICT SAMUEL).