Achilles
S2, E9: When J.D. kills a man who is trying to rob the bank, one of his stray bullets accidentally kills an innocent woman. Guilt ridden, J.D. decides to leave Four Corners forever. Meanwhile, Ezra meets his match when a gambler beats him.