Achuley : We Are All One - Featuring Mickma Tshering Lepcha
Сезон 1, серия 4: A R Rahman ends his search for rare Indian sounds high in the mountains of Sikkim. Here he seeks the performer of the Pangthong Palith, a bamboo flute that originated from the Lepchas, an indigenous tribe of aborigines who live in the mountains. Featuring Mickma Tshering Lepcha, the flute is believed to earn any player the favour of the Gods.