Achy Jakey Heart (Part 2 of 2)
S2, E10: Aware of Miley's secret, Jake disguises himself as a normal guy in order to avoid star-struck fans. But "normal" Jake is impatient and obnoxious, so Miley tries to get him to break up with her and hopes that he will keep her secret.