Acquire the Fire
S2, E1: In the explosive opener, Teen Mania emerges as millennial America's radical evangelical youth movement. Charismatic founder Ron Luce dazzles with "Acquire the Fire" - pyrotechnic stadium revivals where teens pledge their lives to spiritual revolution. Beneath the rock-concert worship and adrenaline-fueled Christian missions, Luce is assembling his army of true believers.