Across The Wilderness of The Sea
Сезон 1, серия 4: Benjamin's pirate ship sails on through a storm, headed for an undersea palace where he thinks a Haro may be hidden. It is said that a legendary female pirate lies sleeping here, and that no intruder returns alive. Will Sun Jian and his comrades be able to safely obtain the Haro?Meanwhile, in Musha World, Nobunaga Gundam Epyon is forming new ambitions. His aim is "Tenkafubu," the unificatio...