S8, E23: Arthur accidentally starts a fire while cooking bacon and Carrie and Doug decide it is time to move Arthur into a retirement home. While Doug is cleaning up the scorched basement in preparations for his new media room, he finds some playbills that reveal that Arthur was once a well-respected actor.