Actions Speak Louder Than Words
S12, E9: Rasit is offended when Mallorie wants a prenup. Josh confronts Catie about her flirting. Anabelle is turned off by Shea's partying. Marissa breaks down to Edward. Ashia and Maxwell make a big decision. Paula wants to make amends with Thomas's family.