Activities While Passing Each Other By
S1, E6: Himea asks Taito out on a date, but Taito doesn't believe that he is capable of protecting Himea. His hesitation ends up hurting Himea. Taito wishes to protect Himea, who has been alone for too long. Himea wishes to never be separated from Taito. A moment of misunderstanding is driving them apart...