La Bella y las Bestias Actos de venganza
S1, E2: The kidnapping of Enrique's family goes out of control and Bela witnesses the death of his parents. Bela seeks to save Maria and attacks Armando in his casino, but things do not go as planned and she stays locked with Juan Pablo.