S1, E2: Six of the most talented actresses in Hollywood - Annette Bening, Lily Gladstone, Greta Lee, Carey Mulligan, Margot Robbie & Emma Stone meet up for an intimate conversation about the year's biggest films and creating indelible characters on screen.