Adam Smith, Karl Marx, Keynes, and Friedman
Сезон 1, серия 2: Meet four of the most influential economic thinkers in history: Adam Smith, Karl Marx, John Maynard Keyes, and Milton Friedman. As you examine their individual philosophies and influences across three centuries, you may be surprised by how many of their ideas overlap even as their philosophies differ.