Add More Friends!
S1, E4: Ruler and her minions storm Snow White and La Pucelle in an attempt to steal their Magical Candies. La Pucelle responds with everything she has, but Ruler and her people make off with her candies, devastating Snow White. Just as the second dropout is announced, a sixteenth Magical Girl arrives.