Addicted to Love
S1, E3: Stars of 90 Day Fiancé, Catfish, Rock of Love, and Temptation Island reveal what really happened when they searched for love on reality TV. Jason and Molly Mesnick spill secrets of The Bachelor to Host Andy Cohen.