Addition and Subtraction
S1, E1: This introductory episode starts with Professor Sellers’ overview of the general topics and themes you’ll encounter throughout the series. Then, plunge into an engaging review of the addition and subtraction of whole numbers, complete with several helpful tips designed to help you approach these types of problems with more confidence.