Сезон 2, серия 2: With the abduction of Walt fresh on their minds and their raft destroyed, Michael, Sawyer, and Jin fight for their lives and discover a new predator in the roiling ocean. Meanwhile on land, Locke must descend into the hatch when one castaway goes missing inside. Jolene Blalock guest stars.