Advances, None Miraculous
S2, E10: The camp waits vigil for Doc Cochran's prognosis of William Bullock. Martha regrets her move to Deadwood after her son is severely injured. Commisioner Jarry returns to Deadwood to discuss possible annexation with Swearengen, who then asks Sol Star to school Silas Adams on Montana policy. Trixie forces Alma to make a decision on Ellsworth's proposal.