Adventure Squad/The Way More Things Work/Talk of The town
S8, E14: Phil has increasing trouble tearing himself away from his favorite TV show, so the babies intervene. Tommy explains life's backyard basics to Dil. Angelica stages her version of a talk show, using it to find out who broke Kimi's new toy.