Adventures in Babysitting
S1, E12: Ben, Gwen, and Max meet a family that appears to be a mirror image of them, but when Max goes off on a hike with their matriarch, Maxine, Ben is forced to babysit Simon Sez, a brat with a Billy Billions designed backpack that turns him into a formidable robot.