Adventures in Chinchilla-Sitting
S5, E15: Bob and Linda head out on the town for a date - but to Linda's dismay, Bob's idea of romance proves “trivial.” Meanwhile, a wild chinchilla chase ensues after the school pet that Louis was charged with watching escapes out the front door.