Lost Girl Adventures in Fae-bysitting
S3, E11: Bo and Kenzi become entangled in the schemes of a gated community when a babysitter pleads for their help to prove her employer has met with a foul end. Meanwhile, Lauren comes to a difficult – and dangerous – decision.