Adventures in Hayleysitting
S8, E6: The Smith family’s regular babysitter, Lindsay (guest voice Alison Brie), breaks her leg in a soccer match. So Stan and Francine are forced to leave Steve with Hayley, despite her track record of being extremely irresponsible. When Hayley teases Steve about being a goody-two-shoes, Steve is determined to prove her wrong and sneaks out of the house to go to a party with the cool kids.