Adventures of a Normal Man Pt. 1
시즌 1, 에피소드 1: Secret alien Clark Kent and his best friend Jimmy Olsen start their internship at The Daily Planet and meet fellow intern Lois Lane – who ropes them into investigating stolen military robots threatening Metropolis!