Сезон 2, серия 16: The surgeons are determined to shut down Quovadis after Henry Barnett almost loses his life due to a device malfunction. As Mina and Devon set out to find the truth, Bell, AJ and Conrad work to save the life of Chastain’s favorite custodian, Simon. Meanwhile, one of Alec’s old patients ends up in the ER, forcing him to question if he made the right choice to leave his old practice for Nic’s clinic.