Advice
시즌 1, 에피소드 1: Yuki Akamatsu is assigned to manage the "Life Advice" column of his high school's second newspaper club. He meets his three expert panelists, Rino (Sciences), Fumi (Humanities), and Ikumi (Athletics), and together, they field questions from the students.