After Hours
S13, E17: The NCIS agents' personal plans are interrupted when each of them catches errors in a seemingly cut-and-dried closed case. Also, McGee and Delilah (Margo Harshman) argue over the importance of not discussing work during dinner, while DiNozzo bores his date with shop talk.