After Six
S3, E13: Upon discovering that high ranking members of The Covenant are being murdered, Sydney and Vaughn are sent to retrieve the Doleac Agenda to gain an advantage over the rogue assassins. But unbeknownst to all, a familiar force is at work orchestrating the reorganization of The Covenant. Meanwhile Sydney and Weiss go on a mission to convince rogue security systems designer Toni Cummings to help the CIA break into a Lethal Response System.