Afterlife
S6, E11: With Grayson reincarnated as a death row inmate (Jeffrey Pierce), Jane (Brooke Elliott) must stop his execution. Kim (Kate Levering) represents a choreographer whose work was stolen by a pop star. Owen’s (Lex Medlin) panic attacks jeopardize his and Stacy’s (April Bowlby) wedding.