Aftermath
S3, E1: The killing of a local minister leads DCI Tom Mathias and DS Mared Rhys to a remote community in the mountains. Confronted by a family in grief and shocked residents, they must tread carefully as they investigate the life and violent death of the troubled victim. As the case unfolds, DS Sian Owens is charged with leading a separate investigation into the recent attack on Mathias.