Aftermath
S2, E10: Jordan and Krista improvise emergency care for the victim of a motorcycle accident on a lonely rural road. At the hospital, TC and Paul scramble to diagnose a girl's insatiable appetite; Topher treats a friend who's hiding a perilous secret; and Drew's heroic actions go viral.