Agent vs. Contractor, Florida
S224, E8: A newlywed couple searches for a larger home to start a family in Tampa Bay, Florida. He's a contractor determined to find a place that's turnkey, but she's their agent, and with inventory extremely low, she thinks he may need to put on his tool belt.