S1, E3: The neighbours of Valle del Cer begin to get nervous about recent events, while Ana talks with someone that claims that "there's a lot at stake". Pablo finds María disoriented in the middle of the road. What happened to her? Also, among the many strange things happening in Valle del Cer, Esther recovers her sight. The problems keep piling up, but Alicia finds something that connects all these mysteries.