Сезон 2, серия 19: When Atlanta is struck by a severe snowstorm, Mina must perform a big surgery – without the help of The Raptor – to save the life of a young father, while Kit and Bell get stuck babysitting the man’s children. Nic and Conrad experience a disagreement with a patient’s treatment, causing further strain in their relationship. Meanwhile, Devon teaches an important lesson about life and death to a first-year med student.