S1, E6: A small favor for Piney's old war buddy turns into a big problem for SAMCRO. With Clay detained, Jax must step-up to handle the situation. Meanwhile, Gemma deals with the pangs of aging and the arrival of a familiar sweetbutt whose intentions are unclear.