A.K.A. Everything
S3, E13: An old friend visits Jessica, helping her face an incredibly difficult decision. Malcolm wants to figure out his life, and Hogarth faces the consequences of her choices. As Jessica sets out on an agonizing mission, she learns the true cost of being a hero.