A.K.A. Hellcat
S3, E11: Trish revisits her troubled childhood with Dorothy, recalling her calculated path to stardom. While Jessica is still a suspect, Trish approaches a potential new partner. Still seeking vengeance, Trish takes a new approach while plotting to stop Sallinger and stamp out evil across the city.