A.K.A. I Want Your Cray Cray
S2, E7: Flashbacks shed new light on Jessica & Trish’s relationship, Trish’s drug addiction, and the launch of her pop star career. A painful turning point in Jessica’s past is revealed. In the present, Jessica struggles to reconcile recent revelations with this trauma from her past.