A.K.A. Sole Survivor
S2, E3: As Jessica’s memories from IGH continue to return, Trish pushes her to uncover the meaning. Jessica visits an abandoned clinic, where she stumbles on a new lead. Hogarth faces an ultimatum after her secret gets out, and turns to Jessica for help. Oscar takes action against Jessica.