A.K.A. The Plant
S2, E4: With her newly acquired power, Nancy is finally ready to grow her business. Much to Celia's dismay, Isabelle is recruited to model for a plus-sized children's clothing line. Silas and Megan deal with the consequences of their "sex-capade." Andy takes a despondent Shane to a massage parlor for a... happy ending.