AKIBA'S TRIP -THE ANIMATION
S1, E3: Tamotsu finds a series of new hobbies, and being who he is, he runs off to pursue them. Meanwhile, Arisa, Niwaka and Matome go on patrol without him, and receive a type of attention that they did not expect.